Nowoczesne strony internetowe to nie tylko przemyślana identyfikacja wizualna marki i atrakcyjna treść, ale również dostosowanie do wczytywania na różnych urządzeniach, czyli responsive web design (RWD).   WordPress jest obecnie jednym z najczęściej wybieranych systemów zarządzania treścią. Jedną z korzyści tego systemu jest możliwość łatwego budowania i tworzenia responsywnych stron internetowych, w tym stron opartych o proste w obsłudze szablony. Niestety często pojawia się problem związany z osadzeniem filmu
Krótkie filmiki i inne animowane materiały mogą być doskonałym narzędziem marketingowym, które pomoże wypromować Twoją firmę lub usługę. Ich największą zaletą jest możliwość przedstawienia klientowi marki w przystępny sposób – za pomocą prostych obrazów, symboli czy animowanych postaci wchodzących w interakcję z produktem lub usługą.   Krótkie filmiki mogą być wykorzystane zarówno jako profesjonalna prezentacja firmy, jak i produkcja filmowa dotycząca konkretnego produktu lub usługi który zamierzamy promować. Oto filmik reklamowy pokazujący jakie techniki można użyć
Kolejną formą reklamy wykorzystywanej w videomarketingu są dłuższe (2-3 minutowe) produkcje filmowe, poprzez które marki starają się „wciągnąć widza” w opowiadaną historię związaną z produktem lub usługą. Dobrze zrobiona reklama tego rodzaju, pozwala skupić uwagę odbiorcy, który wchodząc w interakcję z materiałem ma wrażenie że ogląda film. W odróżnieniu od technik jakie wykorzystują krótkie filmiki reklamowe (najczęściej animowane produkcje, z  postaciami rysunkowymi lub obiektami dla których marka jest tylko tłem), dłuższy spot reklamowy pozwala na

Leave a Reply

Your email address will not be published.